Godine 1844. Karl Marx ima 26 godina i živi sa ženom Jenny u pariškom egzilu. Stalno je u dugovima i puši jeftine cigare. Tamo će prvi put upoznati nešto mlađeg Friedricha Engelsa, tvorničareva sina kojeg je u početku ignorirao jer ga je smatrao dendijem. Doduše, ubrzo će ga oduševiti njegova inovativna studija o bijedi engleskog proletarijata. Promatrajući europsku revolucionarnu klimu kao sukob anarhista stare škole koje inkarnira Joseph Proudhon i radikalnih mladoturaka koji su šarali Europom, Peckov komad ne govori o mladom Marxu, već o njegovoj bromansi s Engelsom. To je dakle film koji pokazuje ljude u sukobu oko različitih teorija i pristupa. Film u kojem su Marx i Engels bliži indie rock zvijezdama u cilindrima. Zato nije ni čudo da Peck završava film songom Boba Dylana (šifra: Like a Rolling Stone), praćen pulsirajućim footageom koji promatra socijalne i političke nemire u različitim povijesnim epohama. Zato je njegov komad o ranim Marxovim danima i rađanju Komunističke lige potrebniji no ikad. Iako film najviše pripada njegovu scenaristu Pascalu Bonitzeru, koji je često surađivao s Rivetteom.
Raoul Peck (Port-au Prince, 1953.) bivši je ministar kulture Haitija. Trenutno živi na relaciji Berlin – Pariz. Njegov debi L’homme sur les quais bio je prvi karipski film prikazan u konkurenciji Cannesa. Još od Lumumbe pa sve do Ubojstva u Pacotu i najnovijeg Mladog Karla Marxa ostaje vjeran svom artivizmu. To je dokazao i u filmu Ja nisam tvoj crnac, o političkom angažmanu američkog pisca Jamesa Baldwina, nominiranim za Oscara u dokumentarnoj kategoriji.