Žiri

Louis Armand autor je osam romana, uključujući: The Combinations (2016), Cairo (2014; nominiran za nagradu Dublin IMPAC) i Breakfast at Midnight (2012; kritičar Richard Marshall iz časopisa 3:AM opisuje ga kao „savršen moderni noir“). Također je autor studija Videology (2015), The Organ-Grinder’s Monkey: Culture after the Avantgarde (2013) i Videology 2 (2017). Njegov scenarij  Clair Obscur dobio je posebno priznanje na International Film Festivalu. Trenutačno vodi Centar za kritičku i kulturalnu teoriju na Karlovu sveučilištu u Pragu i uredđuje međunarodni umjetnički časopis VLAK.

 

Marina Banićević bila je višegodišnja aktivna članica Kino video kluba Liburnija film Rijeka. U vrijeme kad je bila predsjednica navedenog kluba, uspješno je organizirala projekte koji su se realizirali pod njegovim okriljem (pojačana klupska filmska produkcija i organizacija filmskog festivala KRAF). Dosad je snimila dva zapažena kratkometražna filma, eksperimentalni (nagrada za debitantsko ostvarenje festivala) te igrani film. Slijedi Ona, teatar dokumentarni film o Mani Gotovac koji donosi pogled na profesionalni i privatni život naše poznate teatrologinje i prve intendantice u povijesti hrvatskog teatra. Nedavno je u koautorstvu realiziran i premijerno prikazan dokumentarni film Viva ludež – razgovor s trojicom od Ferala, film o nezavisnom listu Feral Tribune, svojevrsnom novinarskom pokretu otpora.

 

Ivana Keser diplomirala je slikarstvo na Akademiji likovnih umjetnosti u Zagrebu. Doktorirala je 2009. godine na Filozofskom fakultetu u Zagrebu s temom iz filmologije: Film kao esej: Teorijski aspekti raspravljačkih struktura u filmskom mediju. Predaje filmološke kolegije na Akademiji likovnih umjetnosti i na Doktorskom studiju književnosti, izvedbenih umjetnosti, filma i kulture, na Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Na Muzičkoj akademiji predaje Likovnu kulturu. Kao vizualna umjetnica ostvarila je više od stotinu samostalnih i grupnih izložbi u relevantnim institucijama; muzejima, galerijama, na bijenalima te umjetničkim manifestacijama u zemlji i inozemstvu. Umjetnički rad valoriziran joj je i kontekstualiziran u nekoliko svjetskih i domać́ih povijesnih pregleda, antologija, knjiga i udžbenika. Autorica je knjige Film esej (2013).