Nakon što mu se dogodi kreativna blokada, kad u potrazi za perfekcijom više nije bio u stanju odmaknuti se u novom filmskom scenariju dalje od epizode u kojoj je njegov junak sletio na tokijski aerodrom Narita i uzeo pogrešni kofer u kojem su bile gaće s figurom tigra, ciriški sineast Stefan Keller (glumi ga sam autor filma) biva prinuđen prihvatiti drugi posao, ocjenjujući kvalitetu smještaja u švicarskim hostelima, dok anonimno putuje Švicarskom u doba adventa. Tijekom putovanja Stefan očajnički traga za pričom, ali i hrva se s vlastitom intimnom vezom ne bi li spasio ono što se spasiti može. U savršenom spoju dosade, letargije, pasivnosti, naivnosti i straha. Svi hosteli koje posjećuje vlakom i poštanskim autobusom na relaciji Baden – Bern – Luzern – Lugano – Pontresina – Fiesch – Zermatt – Ženeva, antiseptični su i uglavnom sablasno prazni. A gumene rukavice koje dobiva da bi njima detektirao tragove prašine gotovo forenzičkom pedanterijom, praktički mu nisu ni potrebne, jer u švicarskim hostelima naprosto nema prašine. Putom se naš junak, munjen i zbunjen, sudara sa šarolikim kreaturama i usamljenim dušama, poput hrvatske cure na recepciji u bliskom susretu sa švicarskom policijom, biciklista koji u prikolici vuče ogromno raspelo i afričkog imigranta koji mu podastire svoju mučnu priču, te Kineza koji sudjeluje u identičnoj apsurdnoj misiji poput njega. Svi oni suočit će ga sa smislom vlastite egzistencije. Inspiracija za scenarij Stefanova dugometražnog debija radnog naziva Pismo mom nerođenom djetetu ipak se dogodi i on provede čitavu noć u praznom restoranu hostela ispred svog laptopa u zanosu stvaranja. Ali što to vrijedi kad ga producentica odbije, uz napomenu da mu je tekst više za kazališne daske nego za film. Iako se u filmu citira Alejandro Jodorowski, konkretnije, njegova knjiga o psihomagiji, atmosfera autorova sumanutog, ali krajnje smirenog komada doima se kao da su se Jarmusch i Cassavetes susreli negdje duboko u snijegom zametenim pejzažima švicarskih Alpi. (Dragan Rubeša)
Andy Herzog rođen je u Zürichu. Studirao je glumu na Sveučilištu Mozarteum u Salzburgu, te na radionici Filmske akademije Baden-Württemberg. Završio je i filmsku režiju na Nacionalnom institutu za sliku i zvuk (INIS) u Montrealu. Kao kazališni glumac bio je angažiran u Deutsches Theateru u Göttingenu i Städtische Bühnenu u Freiburgu. Glumio je u filmovima Nicolasa Steinera (Schwitze, Ich bin’s, Helmut), te u svom prvom autorskom projektu Zimski gost, koji je režirao u tandemu s Matthiasom Günterom.
Matthias Günter rođen je u Bernu. Pohađao je školu glume u Bielu. Režirao je niz kratkih filmova, glazbenih spotova i art filmova. Radi kao nezavisni redatelj, grafički dizajner, umjetnički direktor i tehnički instruktor.