Cijeli svijet kao da se urotio protiv petnaestogodišnjeg Mattea. Barem tako on vjeruje. Nema nijednog prijatalja. Prva seksualna iskustva doživjet će s prostitutkom koju je dovukao u svoju sobu. A otac opsjednut zdravim duhom u zdravom tijelu pokušava mu nametnuti svoje neandertalske životne stavove i pretvoriti ga u pravog muškarca. „Hoćeš li biti moj prijatelj kad odrastem?“, pita on svog jednogodišnjeg brata, držeći ga nježno u naručju u bukoličnom ambijentu šume, okružen srnama. Jednog dana dvojica muškaraca upadaju u njegovu sobu i odvlače ga u izoliranu planinsku kolibu na preodgajanje, koju dijeli s androginom curom Ali, buntovnim Antonom i neprilagođenim Dionom, čija baka živi u Srbiji i jako mu nedostaje njezin roštilj (Srbija je kao i Švicarska, samo veća i sjebanija, kaže on). U početku će oni tretirati Mattea poput psa, stavivši mu lanac oko vrata i zatvorivši ga u kavez. No on će polako ali sigurno pridobiti njihovo povjerenje, kad shvate da su svi u istim govnima. Iako je geslo njihova ljetnog kampa bez interneta, droga, TV-a i alkohola, oni će nadjačati svog vječno pijanog staratelja i zavladati farmom, te kreću u rat protiv društva, upadajući u prazne vile bogataša. Njihovu srdžbu i euforije još snažnije podcrtava soundtrack iza kojeg stoji stanoviti DJ Zeki (šifra: Club Wedding – Serbian Remix). Iako će otac dobiti zasluženu kaznu, kad ga Matteo namami u zamku garaže, koristeći kao mamac maloljetnu Ali, autor ne igra na junakovo iskupljenje i ne traga za konačnim odgovorima. (Dragan Rubeša)
Simon Jaquemet rođen je 1978. Odrastao je na farmi blizu Basela. Studirao je film i režiju na Umjetničkom sveučilištu u Zürichu. Autorov kratkiš Die Burg (Tvrđava) bio je ujedno i njegov diplomski rad. Bavio se i snimanjem glazbenih videospotova. Njegov dugometražni igranofilmski debi Rat osvojio je 2015. glavnu nagradu na Max Ophüls Festivalu u Saarbrückenu, posvećenom novim autorskim nadama.