Dok Francuskom bijesne ulični nemiri, muškarac u žutom kaputu rezervirao je bračnu sobu za sebe i svog partnera u kičastom hotelu s dvije zvjezdice zvanom Occidental. No, njihova prisutnost izludit će hotelsku vlasnicu i njezino disfunkcionalno osoblje pa ona poziva policiju kako bi se riješila sumnjivog para. Tko su oni zapravo? Homoseksualci? Teroristi? Kriminalci? Talijani? Ili pak sve od navedenog? Interijer hotela ukrašen zastavicama i umjetničkim reprodukcijama u rasponu od Napoleonovih vojnih kampanja do Warholove banane negdje je na pola puta između Kaurismakijeve artificijelnosti i recentnih teatralnih provokacija Bertranda Bonella, Alaina Resnaisa i Yanna Gonzaleza. Iako prisutnost Paula Hamyja priziva i Rodriguesove ludorije. „Postoje zemlje, religije i regije u kojima su ljudi truli“, kaže murjak. „Nemojmo paradirati sa zastavama na glavama.“, odgovara mu kolegica. Sve je u hotelu lažno, uključujući i ljubav. Ili možda nije? Čitava situacija prilično je uzavrela. Zato je požar neminovan.
Neïl Beloufa sineast je i umjetnik rođen u Parizu 1985. Radovi su mu izlagani u najprestižnijim svjetskim galerijama, od Pariza, Los Angelesa i New Yorka do Šangaja i Teherana. Nakon Tonight and the People (2013.), Okcidentalan mu je drugi dugometražni igrani film.