Dvojica skitnica koji prizivaju junaka Zhangkeova prvog filma (šifra: Xiao Wu) preživljavaju džeparenjem nevjesti koje se u kičastim vjenčanicama fotkaju na šangajskom trgu ispred tornja Pearl. Umorni od džeparskih akcija, odluče provesti noć u sobi trošnog hotela na čijem će krevetu ugledati odjeću njezina prethodnog gosta. Njegov će ih duh natjerati da ekshumiraju njegovu bivšu zabranjenu ljubav te prenesu lijes s njezinim tijelom do lučkog kontejnera kako bi ga doveli na lokaciju na kojoj će nanovo biti zajedno. U jednom razgovoru autor navodi da su njegovi omiljeni sineasti Kaurismaki i Leos Carax, što u ovoj adaptaciji kineske priče o duhovima postaje i više no evidentno. Film je snimljen za autorova dužeg rezidencijalnog boravka u šangajskom The Swatch Art Peace Hotelu i to na mandarinskom jeziku s kineskim glumcima (jedini nekineski lik u filmu portretira argentinska glumica Lorena Damonte). Iako on slijedi tragove nekih drugih sineasta, poput Joãoa Pedra Rodriguesa (A Última vez que vi Macau) koji su se već okušali u sličnom egzotičnom ambijentu, odbija se ponašati poput slučajnog turista.
Mauro Andrizzi (Mar del Plata, 1980.) dugogodišnji je kurator i programer eksperimentalne selekcije Mar del Plata Film Festivala. Diplomirao je na ENERC-u, nacionalnoj filmskoj školi u Buenos Airesu. Godine 2007. osnovao je vlastitu nezavisnu produkcijsku kuću Mono Films, koja stoji iza autorovih seminalnih komada Irački kratki filmovi, En el futuro. Njegov prethodni film, Veličanstvene nesreće, snimljen u tandemu sa švedskim autorom Marcusom Lindeenom, bio je prikazan i kod nas u sklopu jednog od recentnih Ciklusa argentinskog filma.