Autoričin krajnje urgentni odgovor na #MeToo eru i Weinsteinova zlodjela, prati uredske rutine asistentice medijskog mogula u njegovu njujorškom uredu. Ona je ta koja prva dolazi na posao i zadnja izlazi iz autoričina filma. Njezin radni dan sveden je na punjenje aparata za espresso, čišćenje stola od ostataka hrane i pića nakon poslovnog sastanka, organiziranje screeninga, fotokopiranje poslovnih dokumenata i narudžbu obroka za šefa. Sve to ona rješava smirenom i gotovo bolnom pedanterijom. Ponekad mora u maniri privatne detektivke riješiti misterij nestale kolegice. Osmišljen kao kolaž satkan od krajnje rigoroznih i preciznih kadrova, autoričin komad maestralno denuncira opresivne prakse iza zidova zatvorenog (poslovnog) svijeta, u kojem se sumnje i nelagode njezine heroine otimaju kontroli. Tada postaje evidentno da je ona tek dio sustava kao njegov (ne)svjesni pokretač. (Dragan Rubeša)
Nagrade i festivali:
Berlinale – Panorama (2020); Deauville Film Festival (2020) – nagrada fondacije Louis Roederer za najbolju režiju; Heartland Film (2020) – Truly Moving Picture Award; Ljubljana International Film Festival (2020) – Perspektive; Sarajevo Film Festival (2020); Gotham Independent Film Awards (2021) – nominacija za najbolji film
Projekciju filma donosimo u suradnji s Centrom za ženske studije.
Kitty Green rođena je u Melbourneu 1984. godine. Autorica je sjajnih doksa Ukrajina nije bordel o feminističko-aktivističkoj skupini FEMEN, te hibrida Casting Joan Benet o nikad razriješenom ubojstvu dječjeg modela, čiji je svojevrsni preludij bio dokumentarni kratkiš Lice Ukrajine: Casting Oksane Baiul. Asistentica je njezin dugometražni igrani prvijenac.