Ajo Kawir je neustrašivi borac koji se ne boji ničega pa ni smrti. Njegov bijes i poriv da se bori pokreće njegova velika tajna: impotencija. Kada sretne žilavu borkinju Iteung ona ga pobjedi u borbi no Ajo se ipak zaljubi preko ušiju. Osveta je moja, svi drugi plaćaju gotovinom zaigrana je posveta i dekonstrukcija azijskih B-akcijskih filmova 80-ih i 90-ih (čiju estetiku priziva 16mm fotografija i retro glazba) u režiji indonezijskog redatelja Edwina, ujedno i prvog indonezijskog pobjednika Locarna. Akcijska crna komedija s umjetničkim senzibilitetom donosi priču o plaćenom ubojici koji prikriva vlastitu impotenciju i ženskoj borkinji koja na sebe preuzima njegov teret osvete. Film na subverzivan način podriva muške i ženske kategorije u žanru osvetničke pulp drame poznatom po ultramačističkom i nasilnom svijetu, a u pitanju je adaptacija slavnog romana Eke Kurniawana, prvog indonezijskog autora koji je nominiran za prestižnu međunarodnu književnu nagradu Man Booker. Ekscentrična romansa ambijentirana u svijet borilačkih vještina i mafijaških obračuna priziva kritičarske usporedbe s Harukijem Murakamijem i Quentinom Tarantinom. (DP)
Nagrade i festivali:
Locarno International Film Festival (2021) – Zlatni leopard za najbolji film; Toronto International Film Festival (2021)
Edwin je vodeći redatelj indonezijskog novog vala. Njegov kratki film Kara, the Daughter of a Tree (2005.) imao je premijeru u sklopu programa Director’s Fortnight u sklopu Cannes Film Festivala. Film Blind Pig Who Wants to Fly (2008.) osvojio je nagradu FIPRESCI na Međunarodnom filmskom festivalu u Rotterdamu, dok je Postcards from the Zoo (2012.) imao svjetsku premijeru u sklopu međunarodne konkurencije na Berlinaleu.