Proslavljeni redatelj Godfrey Reggio vraća se nakon deset godina s novim eksperimentalnim filmom koji se razlikuje od bilo čega što je snimio u svojoj odvažnoj polustoljetnoj karijeri. Bardska bajka o kraju jednog svijeta i početku novog, apokaliptična komedija koju odlikuju raskošna fotografija, nezaboravni vidici te zarazna nevinost i nada novih generacija. Reggiov dugogodišnji suradnik Philip Glass ponovno je skladao orkestralnu partituru za njegov posljednji film bez riječi, ovoga puta uz dodatni vokal iransko-američke skladateljice i performativne umjetnice Sussan Deyhim, a film je korežirao veteranski montažer i redatelj Jon Kane. Fascinantna vizualna simfonija sagledava različite aspekte odnosa između ljudi, prirode i tehnologije koja je postala sveprisutna kao zrak koji udišemo. No nema smisla brinuti kada se katastrofa već dogodila. Ovo je film za djecu i sve one koji se tako osjećaju – ukratko za sve koji su spremni nadati se i dovoljni hrabri da stvore vlastiti svijet na ruševinama onog starog.
Godfrey Reggio je američki redatelj eksperimentalnih dokumentarnih filmova. Poznat je po svojoj filmografiji bez riječi, posebice trilogiji Koyaanisqatsi: Život izvan ravnoteže; Powaqqatsi: Život u preobrazbi; i Naqoyqatsi: Život kao rat. 2014. dobio je priznanje Muzeja za umjetnost i dizajn u New Yorku s retrospektivom cijele karijere pod nazivom Život s tehnologijom: Kino Godfreya Reggija. Većinu njegovih kinematografskih zapisa, rukopisa, radova, fotografija, filmskih rolni, tijekom četrdeset godina, kupili su Knjižnica Houghton i Filmski arhiv Harvarda.