U osamdesetima tunisko ljetovalište Sousse bilo je ultimativna meka europskih turistkinja u potrazi za prolaznom avanturom s lokalnim galebovima. No neki od istih tih galebova praktički su prosuli svoje sjeme po čitavoj Europi – od Laplanda do Nizozemske i Švicarske jer su na vrućim plažama i hotelskim sobama Soussea bili začeti njihovi sinovi i kćeri, rođeni devet mjeseci nakon što su se njihove partnerice vratile iz vrućeg Tunisa u svoje hladne i maglovite europske zemlje. Plod jedne od tih kratkih veza bio je i autor ovog prokleto duhovitog filma Nizozemac Alex Pitstra, rođen kao Karim Alexander Ben Hassen, koji se vraća u Sousse kako bi pokušao izgraditi odnos sa svojom proširenom obitelji koja ga tretira kao bogatog zapadnjaka spremnog da odriješi kesu. Obiteljskom stolu pridružuje se i njegova feministička polusestra koja živi u Baselu, gdje je zaposlena kao neurokirurginja. No Sousse više nije onakav kakav je nekad bio. Revolucija jasmina ispraznila je njegove hotele i pretvorila ih u aveti postapokalipse. U pokušajima da se zbliži s vlastitim korijenima, Alex ne samo da se mora suočiti s kulturnim razlikama već i s pitanjima koja postavlja njegova nizozemska majka. „Mi smo stranci jedni drugima, ali naš osjećaj obitelji je snažan“, kaže jedan od Pitstrinih aktera.
Alex Pitstra rođen je 1979. u Dordrechtu (Nizozemska). Prvi film snimio je kao petnaestogodišnji mladac. U početku se bavio glazbenom produkcijom, da bi je potom zamijenio filmskom, snimajući reklamne spotove i korporacijske filmove. Odvažni hibridni doks Die Welt snimio je neposredno nakon Revolucije jasmina. Autorov najnoviji komad Bezness As Usual premijerno je prikazan lani u Locarnu u sklopu Tjedna kritike.