Wild Dreamer Svečana dodjela nagrada za najbolji igrani, dokumentarni i kratkometražni film održat će se prije otvaranja konferencije. Nagrade Wild Dreamer dodijelit će žiri u…
OTVARANJE 11. SUBVERSIVE FILM FESTIVALA: Lucky SAD, 2017., 88' DCP Kino Europa / nedjelja, 6. svibnja / 19.00 91-godišnji ateist nadživio je gotovo sve svoje suvremenike, a sada se suočava s vlastitom smrtnošću…
Mučenik Libanon/Italija, 2017., 84' DCP Mazenova freska o izgubljenoj bejrutskoj mladeži i njihovim tijelima ne boji se krajnje eksplicitnosti dosad neviđene u arapskom filmu, dok u nizu nevjerojatno…
Lutajuća sapunica Čile, 2017., 80' DCP Nakon što je snimanje Rúizova filma započeto u ranim devedesetima prekinula autorova smrt, njegove restaurirane role koje se doimaju poput kompleksnog testamenta nanovo…
Red stvari Italija/Francuska, 2017., 115' DCP Rinaldi je visoki dužnosnik talijanskog Ministarstva vanjskih poslova, specijaliziran za sprečavanje ilegalne imigracije, koji dolazi u Libiju da „zatvori slavinu“ i smanji njihov…
Zaljev Turska/Njemačka/Grčka, 2017., 110' DCP Ostavivši iza sebe promašenu karijeru i brak, Selim se vraća u Izmir. Nažalost, njegov dolazak ispunjen planovima za budućnost, lutanjima, i susretima sa…
Ne zamaraj se sitnicama Japan, 2017., 114' DCP Snimljen s pečatom tokijskog prestižnog festivala PIA, posvećenog japanskom nezavisnom filmu, Ninomiyin komad ima puno toga autobiografskog. Zato se glavni junak zove Ryutaro…
Cocote Dominikanska Republika/Argentina/Njemačka/Katar, 2017., 106' DCP Rijetki su filmovi iz Dominikanske Republike, ali još su rjeđi filmovi poput Cocotea. Priča Ariasova filma, koji se može promatrati kao neobičan spoj…
Tvornica ničega Portugal, 176’ DCP Nakon što grupa radnika sazna da će se njihovoj tvornici dizala dogoditi stečaj, a strojevi počinju nestajati iz njihovih hala, oni se pokušavaju…
Zama Argentina/Španjolska/Nizozemska/Francuska, 2017., 115' DCP Dugoočekivani povratak Lucrecie Martel dugometražnom igranom filmu, koji se dogodio nakon devetogodišnje pauze, može se promatrati kao svojevrsno pročišćenje autoričinih preokupacija. To je…